Firudin Allahverdi: “Bəstəkar nə qədər improvizasiya etsə də, sonda tamaşaçılar rejissorun yaxasından yapışır”

Filmin ovqatını özüm üçün bəlli etməkdən ötrü ssenarini dəfələrlə oxuyuram…

Bəzən rejissora, əlavə kontrapukt həll təklif edirəm…

Adi bir truba belə filmin melodiyasındakı ab-havanı dəyişə bilər…

Fakturanın seçimi filmin tempinə müdaxilə edir…

Filmin içərisində vokalda kifayət qədər ehtiyatlı istifadə etmək lazımdır…

Yaxşı rejissor-bəstəkar tandemi o zaman yaranır ki, rejissor film barədə bütün fikirlərini gərək bəstəkara danışsın…

Rejissor ən azı musiqini təşkil edən komponentləri bilməldir, yoxsa bəstəkarı aydın başa sala bilməz…

Bəstəkar nə qədər improvizasiya etsə də, sonda tamaşaçılar rejissorun yaxasından yapışır…

“Nar bağı”, “Əzizim Fellini”, “Arxası qibləyə”, “Teatral həyat” filmlərinin musiqisinin bəstəkarı Firudin Allahverdi kino sahəsində təcrübəsi ilə bölüşür.